0

Niciun produs în coș.

Personal branding

Comportamentele sociale ale copiilor din Generaţiile Z şi Alfa s-au schimbat odată cu dezvoltarea tehnologiei, însă abilități precum creativitatea, gândirea critică, perseverenţa și comunicarea vor fi la fel de relevante precum cele digitale, în meseriile viitorului.

Cum internetul a devenit platforma pe care se clădește în mod continuu o lume nouă, o lume fără granițe, o lume virtuală în care comunicarea are noi reguli, este necesar să recunoaştem importanţa brandului personal, brandul „EU” și cum îl evidențiem.

Brandul personal este reprezentat de imaginea mentală a celorlalți atunci când se gândesc la o persoană, reprezintă valorile sale, personalitatea sa, calitățile care o fac UNICĂ, în comparație cu ceilalți.  Dacă este conștientizat acest fapt, înseamnă că se deține cheia care va deschide poarta spre reușita de a-și construi un traseu, o cariera conform obiectivelor și nevoilor sale.

În viitor, prezența copiilor în mediul online va deveni cartea lor de vizită. Din acest punct de vedere este foarte important ca imaginea copiilor din mediul online să fie făcută într-un mod corect, profesionist.

Scopul programului este de ajuta copiii să-și identifice talentele, pasiunile și abilitățile și să le facă pipulare sub o formă unică, prin intermediul tehnicilor de realizare a brandului personal, dezvoltând în același timp competențe extrem de necesare în viață.

Know-how

Cunoașterea de sine, descoperirea abilităţilor şi valorificarea lor aduce vizibilitate care la rândul ei, se traduce prin mai multă atenţie din partea celor interesaţi, însă, Brandul Personal se bazează în dezvoltarea lui nu numai pe calităţile pe care le expui celor din jur, ci şi pe modul în care te foloseşti de ele pentru a face diferenţa faţă de concurenţă.

Altfel spus, parafrazând majoritatea specialiştilor în domeniu, brandul personal este, în primul rând, o promisiune față de cei cu care interacționezi. Garantarea calităților şi a conduitei deţinătorului brandului personal îi vor ajuta pe ceilalți să cunoască mai bine cu cine au de a face, iar odată creat și lansat va fi foarte greu de schimbat. Reputația se construiește în timp, iar o bună reputație va atrage după sine mai multe oportunități: creșterea încrederii în sine, popularitate, poziții de lider la școală, model de inspirație pentru ceilalți.

Copiii se vor descoperi, își vor dezvolta și consolida încrederea și stima de sine, își vor dezvolta capacitatea de comunicare, vor învăța cum să se poziționeze față de ceilalți copii, cum să fie văzuți și percepuți de ceilalți, cum să folosească canalele de comunicare din social media urmărind un obiectiv, cum să măsoare rezultatele și cât de importantă este dezvoltarea și crearea unui brand personal.

Structură program

Atelierul conține 8 sesiuni care oferă copiilor posibilitatea de a-și crea propriului brand în funcție de nevoile și talentele deținute. Programul se  concentrează pe:

  • Dezvoltarea competențelor de auto-cunoaștere și auto-evaluare;
  • Dezvoltarea competențelor pentru elaborarea, conceperea și implementarea Planului de Brand Personal;
  • Dezvoltarea competențelor de comunicare (verbal, scris, vizual și nonverbal)
  • Dezvoltarea competențelor de online marketing adaptate vârstei și măsurarea rezultatelor.

Metoda de predare

Vizează învățarea experiențială prin proiecte, provocări, studii de caz, dezbateri și jocuri de rol interactive special concepute pentru stimularea gândirii creative și rezolvarea de probleme.

Plan

Copiii vor lucra la elaborarea planului de branding personal pas cu pas, având posibilitatea de a primi feedback 3600 după fiecare etapă, atât de la colegii de curs, cât și de la mentor. Materialele realizate în cadrul fiecărui atelier vor fi postate și pe canalele de comunicare social media Kids in Business. După fiecare atelier copiii vor primi câte o provocare.

Networking

Vei cunoaște copii de vârste apropiate care sunt interesați de crearea unui brand personal, antreprenoriat și dezvoltare personală. Participând la acest program vei face parte din comunitatea Kids in Business, oferindu-ți astfel posibilitatea de a participa la diverse evenimente dedicate copiilor antreprenori.

La finalul programului

Copiii își vor face cunoscute pasiunile și talentul, vor avea o imagine de sine conturată, vor măsura ceea ce cred și simt ceilalți copiii despre ei prin intermediul canalelor de socializare proprii, având posibilitatea să devină bloggeri, vloggeri, dacă își doresc acest lucru.

Frecvență

8 sesiuni cu frecvență săptămânală.
Durata unei sesiuni este de 90 de minute. La sfârşitul programului copiii primesc diplome de participare.

Prețuri

125 de lei/sesiune și se achită online, înainte de începerea fiecărei sesiuni.
Prețul include suportul de curs și materialele video cu prezentările și mesajele realizate în cadrul programului.

  • DURATA: 90 minute

  • NUMĂR DE PERSOANE: 10

  • LOCAȚIE: Hub-ul educațional Kids in Business

  • PREȚ: 125,00 lei 1 day

Suzanne Dobromir

Personal Branding

Suzanne este licențiată în Finanțe Bănci și Contabilitate. A descoperit marketingul în studenție. Fiind captivată de acest univers creativ și generos, primul pas pe care l-a făcut a fost în domeniul advertising-ului. Timp de 11 ani a implementat mari campanii de marketing (pentru clienți ca Vodafone, Procter& Gamble, Coca – Cola, Nestle Romania, Ursus Breweries, Beirsdorf, Philips etc.) ca Field Marketing Manager pentru Mercury 360.

Experiența dobândită în agenția de publicitate i-a oferit know-how-ul necesar pentru a-și începe cariera de antreprenor. Astfel, în anul 2004 a identificat o nișă neexploatată devenind co-founder Ideal Mariaj, cel mai important ghid de nuntă din România.  Pe lângă coordonare editorială, strategie și brand management pentru revista Ideal Mariaj, a dezvoltat și implementat timp de 9 ani, evenimentul Expo Ideal Mariaj, o experiență unică, înregistraând performanțe memorabile. Intrând în contact cu domeniul nunților, în anul 2006 a lansat brandul Marithe, care în prezent promovează și vinde un concept unic, Rochia de mireasă 5 în 1.

La Kids in Business, Suzanne coordonează programul de Personal Branding care vine în sprijinul copiilor cu informații și tehnici de promovare a brandului personal în vederea creșterii vizibilității, a încrederii de sine și de ce nu a vânzărilor.