Copii din comunitatea Kids in Business, cu mare bucurie și entuziasm au așteptat târgul cu vânzare Kids in Business, care a avut loc în zilele de 9, 10 și 11 iunie în cadrul West Side Flower Fest ediția 1, eveniment organizat de Primăria Sectorului 6.
Toți copii au avut o experiență educativă valoroasă pentru că au învățat și dezvoltat o serie de abilități și cunoștințe, precum: abilități de afaceri, planificare și organizare, abilități de comunicare, de gestionare a banilor, reziliență și încredere în sine, dar și responsabilitate socială și luarea deciziilor.
Participarea copiilor Kids in Business la târgul cu vânzare Kids in Business îi încurajează pe copii să gândească creativ și să vină cu idei inovatoare pentru a-și diferenția produsele sau serviciile de cele ale concurenței. Ei au învățat despre importanța inovației în afaceri și cum să-și pună în valoare ideile.
Târgul cu vânzare Kids in Business le-a oferit copiilor oportunitatea de a învăța despre diferite aspecte ale unei afaceri, cum ar fi dezvoltarea unui produs sau serviciu, stabilirea prețurilor, gestionarea stocurilor, interacțiunea cu clienții și promovarea produselor.
Planificare și organizare au fost două lecții antreprenoriale foarte valoroase pentru copii Kids in Business, deoarece au învățat să-și stabilească obiective, să-și creeze un plan de acțiune, să-și gestioneze timpul și să-și aloce resursele în mod eficient.
Interacțiunea cu clienții și colegii de la târg i-a ajutat pe cei mici să-și dezvolte abilitățile de comunicare. Astfel, copiii au învățat să prezinte și să promoveze produsele sau serviciile lor, să răspundă la întrebări și să gestioneze feedback-ul clienților.
Un alt aspect important pentru copiii din comunitatea Kids in Busiess a fost gestionarea banilor. Prin vânzarea produselor sau serviciilor, copiii au învățat să calculeze prețurile corect, să primească bani de la clienți, să ofere rest și să-și urmărească veniturile și cheltuielile.
Participarea copiilor la târgul cu vânzare Kids in Business implica provocări și obstacole. În acest mod copiii se pregătesc pentru viața reală și învăță să se adapteze la situații noi, să facă față refuzurilor și să-și mențină încrederea în sine în fața dificultăților. Această experiență dezvoltă reziliența și determinarea.
Fiind implicați în procesul de vânzare, copiii au învățat să-și asume responsabilitatea pentru acțiunile lor și pentru luarea deciziilor. Au înțeles că succesul afacerii lor depinde în mare măsură de acțiunile și alegerile lor.
Implicarea copiii din comunitatea Kids in Business cu donații pentru proiectul de responsabilitate socială „Hai la Școală”, le-a dezvoltat sentimentul de a ajuta copiii aflați în risc de abandon școlar. Acesta este o expresie a compasiunii și empatiei lor față de cei mai vulnerabili membri ai societății și, în acest fel, contribuie la schimbarea vieților acestor copii și la crearea unei societăți mai echitabile și mai incluzive.
Toate obiectivele noastre setate prin programul de educație antreprenorială Kids in Business, modulul Târgul Kids in Business au fost atinse, copiii fiind foarte bucuroși pentru că și obiectivul lor financiar a fost atins, toți au realizat profit.
Felicitări tutuor!