Premiul de Influencing Kids in Business este oferit pentru a celebra puterea vocației exprimate public, într-un mod autentic și vizibil. Acest premiu recunoaște echipa care reușește să inspire, să atragă și să mobilizeze comunitatea online în jurul inițiativei lor antreprenoriale.
Kids in Business consideră că un bun profesionist în lumea de azi nu este doar cel care are idei valoroase, ci și cel care știe cum să le comunice și să le facă relevante pentru ceilalți.
Prin acest premiu, dorim să încurajăm tinerii să-și construiască încă de pe acum o voce publică proprie, curajoasă și responsabilă – un prim pas important în formarea liderilor de mâine.
REGULAMENT OFICIAL CONCURS META – PREMIU INFLUENCING Kids In Business la MARATONUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ – Ediția a III-a
MECANISMUL CONCURSULUI
1. Concursul se va desfășura pe conturile publice de Instagram ale fiecărei echipe participante, în perioada indicată în secțiunea 2. ofer premiul de influența kids in business. scrie motivul pentru care kids in business oferă premiul in cadrul mării finale a maratonului pentru educație antreprenoriala.
2. Condiții de participare: Fiecare echipă trebuie să își facă o fotografie împreună cu profesorii coordonatori și cu totemul Kids in Business, la locația competiției. Fotografia trebuie să fie realizată în cadrul finalei Maratonul pentru Educație Antreprenorială 2025. Fiecare echipă trebuie să scaneze codul QR de pe totemul Kids in Business și să urmărească contul de Instagram @maratonul_pentru_educatie. Fiecare echipă trebuie să posteze o singură fotografie (cea cu profesorii, totemul și echipa) pe propriul cont public de Instagram al echipei, în colaborare cu contul oficial @maratonul_pentru_educatie (acceptarea colaborării este obligatorie). Postarea trebuie să includă în mod vizibil în descriere: Hashtagurile: #PremiulInfluencing2025 #MaratonulpentruEducatieAntreprenoriala #CONAF #KidsInBusiness #vocatie Etichetarea contului: @maratonul_pentru_educatie
3. Doar postările care întrunesc aceste condiții vor fi luate în considerare pentru validare.
4. Fiecare echipă trebuie să strângă minimum 100 de aprecieri/likes la postarea realizată în colaborare cu contul @maratonul_pentru_educatie până la ora de închidere a concursului.
5. Este strict interzisă utilizarea de bots sau metode neetice de generare a aprecierilor (likes). Echipele care apelează la astfel de metode vor fi descalificate.
6. Echipa care acumulează cel mai mare număr de aprecieri/likes la postarea realizată în colaborare cu contul @maratonul_pentru_educatie va fi desemnată câștigătoarea Premiului de Influencing Kids in Business.
7. În cazul în care mai multe echipe obțin exact același număr maxim de aprecieri, departajarea se va face astfel (în ordine de aplicare): Echipa care a postat prima fotografia (timpul postării în colaborare cu @maratonul_pentru_educatie va fi luat în considerare). Dacă există egalitate și în acest caz, se va lua în considerare numărul de comentarii la postare (nu se iau în considerare comentariile duble de la aceeași persoană, emoji-uri sau comentarii nesemnificative – doar comentariile reale, relevante pentru postare). În situația în care egalitatea persistă, juriul CONAF va decide câștigătorul pe baza originalității fotografiei și a respectării conceptului Kids in Business, acordând punctaj pe o scară de la 1 la 10.