0

Nu ai niciun produs în coș.

PREMIUL DE INFLUENCING Kids in Business

Kids in Business va oferi Premiul de Influencing în valoare de 2500 lei la concursul meta din Marea Finală a Maratonului pentru Educație Antreprenorială, ediția a II-a, 2024.

Concursul meta este o provocare pentru elevii de liceu care s-au înscris în competiția planurilor de afaceri din cadrul Maratonului pentru educație antreprenorială, ediția a II-a, 2024.  Prin acest concurs elevii sunt provocați să îmbine  cunoștințele teoretice dobândite în domeniul afaceri cu abilități practice de promovare, marketing digital și leadership.

Scopul concursului meta de influență este să ii ajute pe cei lansați în competiția planurilor de afaceri să înțeleagă și să aplice strategii de promovare și marketing într-un context de afaceri, prin utilizarea platformelor online și a rețelelor sociale.

Acest tip de concurs implică evaluarea abilității elevilor de a promova și de a influența percepțiile despre planul lor de afaceri, încurajându-i să gândească și să comunice nu doar despre ideea lor de afacere, dar și despre cum să atragă și să convingă o audiență sau potențiali investitori.

Într-un concurs de planuri de afaceri, influența online înseamnă și capacitatea de a convinge și de a inspira alți oameni să creadă în ideea ta. Elevii care reușesc să își construiască o comunitate online și să motiveze audiența pot demonstra abilități de leadership și viziune, aspecte apreciate de juriu.

În prezent, majoritatea publicului țintă (inclusiv investitori, clienți potențiali și alți participanți) se află online. Elevii care înțeleg cum să își promoveze eficient ideile pe platforme digitale pot atrage mai multă atenție asupra afacerii lor, ceea ce poate face diferența în fața juriului sau a audienței.

Un plan de afaceri nu este doar despre idee, ci și despre cum aceasta este percepută. Elevii trebuie să demonstreze nu doar viabilitatea afacerii lor, dar și cum pot crea un brand atractiv, recunoscut și memorabil. Platformele online și influența digitală sunt esențiale pentru acest proces.

Prin intermediul concursului meta, elevii vor învăța cum să își construiască o strategie de comunicare și marketing eficientă pentru a atrage atenția publicului țintă, cum să colaboreze cu persoane influente sau să folosească tehnici de influențare a percepțiilor și comportamentelor în cadrul unei piețe competitive și să măsoare impactul campaniilor de influență asupra succesului afacerii lor.

Pentru  mai multe informații accesează regulamentul concursului în link-ul de mai jos:

https://conaf.ro/organizatorul-concursului-conaf/

 

Articole Recente

Târgul cu vânzare Kids in Business – Winter Fair la Complexul Educațional Laude Rest

Elevii școlii primare de la Complexul Educațional Laude Rest, care participă la programul de educație antreprenorială Kids in Business, vor expune și […]

Citeste mai mult

Primul Târg cu vânzare Kids in Business la Genesis College – școala primară

Elevii școlii primare de la Genesis College, care participă la programul de educație antreprenorială Kids în Business, și-au testat competențele antreprenoriale dobândite […]

Citeste mai mult

Târgul cu vânzare Kids in Business – Winter Fair la Mark Twain International School

Elevii școlii primare de la Mark Twain International school, care participă la programul de educație antreprenorială Kids in Business, vor expune și […]

Citeste mai mult