Suzanne este licențiată în Finanțe Bănci și Contabilitate. A descoperit marketingul în studenție. Fiind captivată de acest univers creativ și generos, primul pas pe care l-a făcut a fost în domeniul advertising-ului. Timp de 11 ani a implementat mari campanii de marketing (pentru clienți ca Vodafone, Procter& Gamble, Coca – Cola, Nestle Romania, Ursus Breweries, Beirsdorf, Philips etc.) ca Field Marketing Manager pentru Mercury 360.
Experiența dobândită în agenția de publicitate i-a oferit know-how-ul necesar pentru a-și începe cariera de antreprenor. Astfel, în anul 2004 a identificat o nișă neexploatată devenind co-founder Ideal Mariaj, cel mai important ghid de nuntă din România. Pe lângă coordonare editorială, strategie și brand management pentru revista Ideal Mariaj, a dezvoltat și implementat timp de 9 ani, evenimentul Expo Ideal Mariaj, o experiență unică, înregistraând performanțe memorabile. Intrând în contact cu domeniul nunților, în anul 2006 a lansat brandul Marithe, care în prezent promovează și vinde un concept unic, Rochia de mireasă 5 în 1.
La Kids in Business, Suzanne coordonează programul de Personal Branding care vine în sprijinul copiilor cu informații și tehnici de promovare a brandului personal în vederea creșterii vizibilității, a încrederii de sine și de ce nu a vânzărilor.